Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

i början tråkigt, men mot slutet skojsigt

känner mig helt lost idag.jag fantiserar om ett liv utanför psyket.jag vill kunna göra som jag vill och ha besök hur länge jag själv vill samt hur ofta.I dagsläget så är det min doktor som gör alla beslut kring mitt liv, vilket suger. fast jag har ju inget val med tanke på hur dåligt jag mått under åren som gått med risk för att verka tjatig så är ett sätt för mig att bli "hel" igen och få tillbaka min Asperger som gör mig stolt. jag får visa mitt rätta jag och min kommunikation samt socialitet förstås. Jag vet jag är speciell..el tillochmed unik.jag måste upplevas.
 
under mitt gymnasietid så gick jag Hotell och restaurang linjen...när jag hade ett halv år kvar så hoppade jag av och detta pga att jag kände mig obekväm o utstött i min klass.jag var på ett söka jobbställe undertiden jag var ifrån skolan..jag fick vara i köket där oxå på ett bakeri. när det sket sig på dessa ställena så blev jag utkastad och dom sa du är inte 20 år och har inte gått ut gymnasiet du är inte välkommen här längre. jag blev så arg och sa att jag hade sagt att jag bara var 18 år och inte gått ut gymnasiet när jag kom från början.antagligen så lyssande dom inte då.
 
väl åter i skolbänken började jag i klassen under min egen men då hade dom gått ut.det gick inte såå bra där heller jag hade ingen vän och dom ljög för läraren dom sa att jag inte ville äta med dom, men i själva verket så hade klassen ej frågat mig. strunt samma jag hade ett år kvar då fick jag läsa estetprogrammet med esteterrna var även utanför där, men jag brann för intresset att skapa samt hålla på med bild. när min klass hade kök så hade jag bild fast när vi hade engelska eller svenska typ då gick jag hotell o restaurang linjen. alltså gick jag gymnasiet fullt ut med hyfsat betyg. jag gick 3,5 år! i början tråkigt, men mot slutet skojsigt.
 
 
"Min Asperger är för mig ett sätt att förstå,
varför jag gör si eller så? 
För andra kan det vara ett handikapp,
men för mig är det bara ett namn på min problematik"
 
ur mina egna tankar CIAO!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★