Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

nightmare

ja happ söndag idag å dessutom mors dag..har grattat mamma med sms tycker det är en löjlig dag samma med farsdag...det borde vara lika för alla å även firas en barns dag...aja det är som det blir. jag har alla fall försökt gratulera min mamma..orkar inte ringa å dåååå e de bra med sms ;)
 
jag har bara sovit å duschat i dag...tagit det väldigt lugnt efter min mardröm jag hade i natt vaknade flera gånger men fastnade i samma dröm...det var inte alls kul...usch en tecknad tjej som blev till liv när natten kom o hon var riktigt otäck..jagade alla å körde dessutom med motorsåg.styckade upp alla hon fick tag i till små bitar. usch! :S



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★