Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

learn too say ?

Läkaren pratade med mig imorse om att jag måste lära mig att säga NEJ. Det har jag jätte svårt för å sedan mår jag dåligt innerst inne å får inte rätt på saker.vänder på dygnet, skadar mig eller svälter mig..ja jag hittar på något dumt som jag egentligen inte är benägan att göra.jag orkar inte vara dum emot mig själv...det har jag varit lääänge i livet typ inte äta det å det eller inte äta å rispa sig. jag skadar ju bara mig min egen själ.
varför ska det vara sååå svårt att leva?

Jag får ju givetvis träffa folk, men antagligen är det bäst att jag åker tillbaka samma dag för annars kan det lätt bli att vända på dygnet...jag har haft problem med att somna sedan ett tag då jag var på besök. Det är sååå fruktansvärt frustrerande. ok visst jag tar min sömnpilla lägger mig mellan 22-23.00 men lyckas ej sova innan halv ett eller vid ett..tar dessutom lugnande oxå i form av teralen.hjälper oftast efter andra supen.
tar en kvart 20 min sedan
sover jag som ett litet barn !!!
 
Det är samma visa varje natt....I gott crazy ;)
 
 
 
 
 
 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-05-22 @ 10:56:19
URL: http://evahle.se

Det där med att säga nej kan vara riktigt svårt ibland...

Svar: jo tack det är det väldigt :S
tippellertopp.blogg.se

MADDISENJ.SE
2015-05-22 @ 15:29:57
URL: http://maddisenj.se

Jadu det är viktigt att kunna säga nej

Svar: ja det är svårt :S
tippellertopp.blogg.se

M.J
2015-05-27 @ 17:27:05
URL: http://matildajanzon.com/

löser sig nog :)

Svar: hoppas på det bästa...
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★