Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

idag

lördag idag och njag har sovit ganska mkt dock inte hela dagen jag har varit på frigång härligt och sedan har jag gjort matlista till nästa vecka sedan har jag sätt lite på tv. jag såg bla. på jamie oliver 15 minuters maatlagning intresssant å se på tycker jag .
nåja detta var lite om min dag idag.
Birgitta
2013-11-19 @ 07:24:16

Hej bra att du fått frigång , att få vara själv ute måste vara en riktigt skön känsla!
Gillar din översta mening i rosa ramen! Ger oss som står bredvid lite tankar om vad diagnos innebär för den som har diagnosen....

Svar: hej jag gilllar oxå den meningen oi den passsar på mig ...tack för din kommentar :) vi ses!
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★