Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

gott nytt år

Godmorgon nytt år på G i kväll smäller det som fan överallt. tror inte jag ska se det eftersom jag förmodligen kommer att sova som en stock.ett nyår när jag firade med min vän S så somna vi innan och ställde kl på tolv så gick vi upp bara för att se raketerna sedan hoppa vi i säng igen och somna gott. jag har inte berättat att jag är på psyket har varit där sedan i somras någon gång minns inte när jag kom.mådde inte alls bra var väldigt djupt deprimerad bara sov fick ny medecin och andra grejor som jag inte vill berätta om.
just nu så har en lite del av det deppiga försvunnit jag är uppe mer och skojar med personalen, sitter vid datorn och tv, spelar kort och spel bla.yatzy.dock inte helt återställd men helt ok ändå. kämpar varje dag emot negativiteten!
har bara tre ord kvar att skriva och dessa är GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!
Sanna
2012-12-31 @ 15:09:14
URL: http://sannasphotography.blogg.se

Tack detsamma! :). Jo tack man sover bara då när man känner sig djupt deprimerad! Jag kan även känna att jag inte ens vill göra det inte göra nåt över huvud taget. Kramisar

Sanna
2012-12-31 @ 15:10:29
URL: http://sannasphotography.blogg.se

Men är glad att du mår bättre nu! :))) Kramisar

Svar: inte helt bra än men på god väg är en bit kvar kram
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★