Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

samma visa

Ännu en natt har passerat..och det är samma visa för mig varje kväll.jag tar min nattmedicin vid nio tiden då ingår både sömntablett samt orosmedicin. jag ser tv eller sitter vid datan till jag känner mig trött kryper ner under täcket.försöker koppla av men det går inte så jag ringer nattpersonalen och ber om mer orosmedicin. det får jag och då är kl runt elva sedan lägger jag mig när jag hämtat min medicin.jag försöker sova men det går icke. klockan går och ca 23.55 tar jag min sista orosmedicin.så som ovanstående text är det för mig vareviga natt det är sjukt jobbigt att inte kunna sova när jag vill utan att jag måste ta medicin tar jag inte den kan jag inte alls sova. jag har nog blivit orosmedicin beroende.
 
hade tänkt köra en vacken vecka, men det gick inte så långt. För en gång tog jag sömnmedicin samt orosmedicin 3 gånger ändå somnade jag inte jag var vaken hela den natten,hela dagen och fram till natten ca 00.30.
 
jag har nog Asperger för då gör vi allt i samma mönster och det kan jag verkligen kalla mina kvällar
eller rättare sagt nätter.jag är väldigt enformig med mitt liv gör samma rutiner varje dag, äter samma mat varje vecka,klär på mig på lika sätt varje dag.äter samma frukost varje vecka.typ så fungerar jag
 
jag känner även oro inför varje natt...jag är rädd att jag inte ska kunna somna eller vakna nästa dag!
 
 
 
radhuslivet.se
2015-11-11 @ 13:37:09
URL: http://radhuslivet.se/

Jag hoppas att du i framtiden mår bättre och kan sova utan orosmedicin och att du kan känna lugnet genom att bara vara dig själv. Du verkar vara en fin människa <3

Svar: ja det hoppas jag oxå för detta beteendet är inte normalt jag vill känna lugn inför natten men varje kväll känner jag oro.åh ja bugar å bockar du verkar oxå vara trevlig <3
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★