Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

så filosofisk, slutade me?

idag har jag känt mig väldigt filosofisk.jag har tänkt på mitt liv,mina saker jag gjort och hur det blivit som det blivit.tänkte även på min barndomstid..Då ljudade följande musik ur min cd-spelare Cartoons med bla.witch doctor jag började leta bland mina skivor och fann deras album. stolt å nyfiken slängde jag in skivan i dvdn och började lyssna.jag kände mig genast gladare när jag sjöng med i deras låtar och detta är ett må bättre tips till er sjung och "öppna själen, blunda inte och göm dig i din sorg utan sjung med glädje" citat by me ;)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★