Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

Kalla mig inte rasist

Jag har svårt att släppa bagateller som tex att ja blev flyttad från en avdelning där jag känner till allt till den nya.jag bara grätfloder och kallade personalen för rasister. bara för att en svart person skrek så blev jag arg och välte några möbler. Jag trodde att personalen flyttade på mig därför att den svarta fick stanna när det var den personen jag var arg på.jag kallar inte detta för bagatell utan ett stort dilemma så fort det kommer en utlänning så får den stanna och då ska vi svenska väck.det retar mig än.
 
En annan sak som hände var 2014 jag blev skickad till växsjö pga att en utläning visade kärlek till mig oxå fick jag åka iväg och utlänningen fick stanna. jag ångrar att jag berättade vad han hade gjort mot mig.
 
När jag gick i 1-6 så blev jag vän med en utlänning och vi bodde grannar.jag trodde vi va bästa vänner,men sedan jag började högstadiet så stack hon ifrån mig så ki fick jag.
 
Det bodde en hel hög med svarta män granne med oss min syrra å mamma samt mig. dom var rätt äkliga.vi kunde höra hur dom drog snorloskor, rökte å var allmänt jobbiga.jag å min syster brukade sitta på ett staket utanför på andra sidan gatan och räkna på engelska. då jublade de svarta och skrattade.
 
när jag gick på konstskola så va där en utlänning i min klass vi va vänner men sedan började hon vara taskig mot mig och slickade röv för personalen. dom trodde mer på henne än på mig. idag har vi ingen kontakt trots att vi bor i samma stad.det går lixom inte o ha henne som vän för hon är en svikare.
 
 
Jag är inte rasist jag ville bara berätta hur utlänningarna har påverkat min syn här på jorden.jag har ingen tillit till dom om det skulle vara en doktor,lärare, eller en helt vanlig person. det kvittar.
 
Visst dom får bo här men då ska dom lyda våra regler å lagar och inte utnyttja oss svenskar
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★