Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

five memory with mushrooms

Jag tycker det är fint och intressant med svampar framförallt är det höst när dom växer. det finns nog sommar å vår svampar oxå. jag vet inte?!? det fina i kråksången är att svamparna har olika utseende, färg å form precis som jag ;) det intressanta är att se hur dom smyckar naturen med sin ståtliga charm.
 
tänkte dela med mig av fem minnen gällande just svampar :P
 
  • En gång när jag var liten så hade jag krängt en liten burk med konserverade champinjoner tyckte de var asgott.skulle sedan ut och åka bil så då spydde jag bara svamp.fast det har inte avskräckt mig.
  • När jag var hos min pappa framåt hösten så växte det vita svampar så kallat champinjoner jag och min syrra plockade dessa enorma saker och gav bort dom till en granne som älskade mushrooms.
  • hos min pappa hade vi en katt (grå och vit )han åt rå svamp direkt där den växte konstigt.
  • om man har ett svampställe ska man inte berätta det :P haha citat ur hipp hipp
  • jag gick även till skogen med farmor och farfar när jag var ung då vi plockade/tittade på mushrooms.
 
Cassandra Haraldsson
2015-11-11 @ 15:05:47
URL: http://sensor.blogg.se/

Kul att läsa :)

Svar: tack så mkt kul att du gillade min ide ;)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★