Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

Ett rop på hjälp

Jag kände mig som en "rätt hel" människa när jag hade en diagnos dvs Aspergern.jag hade en förklaring på mitt beteende och på varför alla lämnar mig.nu känner jag mig övergiven samt ser hopplöst på livet i det stora hela.varför skulle min f.d läkare plocka bort min Asp? jo svaret var att jag inte hade alla symptom.
 
Jag tänker nu att alla är vi olika inom diagnosen så ingen är den andra lik. jag brukade tex höra att jag var unik, att ingen var som jag. vi som har asperger tänker o beter oss på olika vis, men inombords förstår vi varandra.det är som att ha en bästa vän.
 
Vi kan oxå se ut på ett visst sätt och ha annorlund stil. en stil som sticker ut i mängden alla fall jag. jag tycker inte om att vara som alla andra de "normala",men vad är egentligen normalt? Ingen vet det är bara något hittepå som ger oss människor massa komplex.
 
så länge du är dig själv kommer du långt här i livet ;) men jag kommer bara vara mig själv om jag får tillbaka min Asperger för då ändras mitt liv radikalt eller åtminstånde bitar av det jag får en helt annan syn på livets goda.
 
Jag har en önskan snälla ett rop på hjälp mig med min Asperger
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-11-09 @ 23:56:04
URL: http://evahle.se

Måste vara en lättnad att få en diagnos faktiskt

Svar: ja det är det men så jävla taskgt att ta bort den..det var en del av min själ som försvann.
tippellertopp.blogg.se

MADDISENJ.SE
2015-11-10 @ 09:29:35
URL: http://maddisenj.se

Hmm konstigt att man bara kan "Plocka" bort diagnosen så. Håller med dig om att sjukdomen inte visar sig exakt likadant hos alla som har den, alla är ju enskilda individer. Hoppas du får den hjälp du känner att du behöver och förtjänar! Kram

Svar: ja det är bara för jag inte hade alla symptom men att en läkare kan ta bort en diagnos när jag varit på en stor utredning i göteborg och dom kom fram till att jag har asperger.tack så mkt för din omtanke.kram
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★