Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

du är sjukt omogen

"du är sjukt omogen" fick jag som ett sms.
 
Jag tror denna människa har tröttnat på mitt humör samt mina handlingar å beteende.det ända jag kan säga är FÖRLÅT att jag har Borderline. jag lever i ett berg och dalbana liv med mina känslor.det är lätt att folk försvinner hos en person med Borderline.
 
jag är inte omogen jag har bara en sjukdom som beskriver problematiken med människor.
jag är inte barnslig....jag är ingen rutten persika utan en mogen. 
 
jag ser livet i svart och vitt även detta kan göra att folk i min närhet tröttnar samt säger upp bekantskapen.
 
Tjing &Tjyang
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★