Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

Dammsugare

ja då sitter jag ensam här en fredagskväll, det är skönt å har precis käkat tre små dammsugare...dom e bara sååå goda :P jag hoppas inte jag blir full, men den risken är nog minimal pga att det troligtvis bara är ytterst lite sprit i själva kagan som vi säger här i skåne land ;)
 
När jag var i affären med en personal så låg det julkalender i kassan och jag frågade om den var gratis. det var den.jag och personalen tog varsen. tyckte den var fin fin utanpå.lägger upp en bild i mon eller kan hända senare ikväll då får du hålla ögonen öppna...samt vänta med spänning.för den som väntar på något gott väntar inte förlänge.
 
Rent ut sagt pisseväder idag...usch men det behövs oxå någon gång.
 
CIAO
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★