Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

the spring is wonderful

hmm fick nyss veta som jag visste innan att jag ska ta blodprover inför mötet med doktorn den 25 maj. jag hoppas jag är på mitt boende då...sååå jag slipper åka fram å tillbaka. det mår jag inte bra på eftersom jag kan bli åksjuk samt spy, men tar jag åkpilla dåååå brukar jag klara mig. det ända jag önskar det är att få känna friheten igen å få vandra ute bland all blomster samt grönska..
 
åh tänk få in alla underbart ljuvliga dofter genom snoken.bara få känna att det är våren som knackar på din å min dörr. släppa in ljuset..oh my gud va hääääärligt det är i luften slippa frysa slippa skrapa rutorna på bilen slippa vara rädd för att halka å mkt mera.tänk vad bra det är med vår <3 the spring is wonderful helt enkelt !!!
 
 
 
 
 
Anonym
2015-05-19 @ 20:50:32
URL: http://liizes.com

fin bild :)

Svar: tack så mkt :)
tippellertopp.blogg.se

Angelica
2015-05-19 @ 23:06:50
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Jättefin bild! Hoppas du slipper åksjukan :)

Svar: tack hoppas ja me
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★