Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

so angry

jag blev sååå arg igår på personalen. jag ville ha min medicin å dom sa att dom inte kunde. dom sa inte vad det gällde, men för mig hade det underlättat om dom bara varit ärliga å sagt att det hänt något med en klient eller åt det hållet. jag blir himla förbannad för på natten är det bara en dom skulle varit två. jag hatar nätterna.
från och med nu såååå tänker jag ta min värk medicin med kvälls personalen å dååå slipper jag träffa natten. haha såååå får det faktiskt bli dom har väl inte råd att ha två personal på nätterna...grr det resulterade i att jag välte min bokhylla å stolar i köket å nu har jag jobb med att röja undan mina saker får se
när jag pallar ta tag i det ;P

sprider lite midsommar glädje ;)
 
 
 
MATILDA ROSQVIST
2015-06-20 @ 19:05:44
URL: http://matildays.se

Vad härligt! sommarglädje behövs när vädret inte är på topp tyvärr :(

Svar: precis
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★