Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

my friends

här är mina kompisar fabin (flamingo) å konrad (tvättbjörn).det är sååå skönt å kunna ha någon att krama både i vått å torrt med eller utan problem. bara tanken att dom existerar är bra nog för mig. jag känner mig inte lika ensam på samma sätt längre.visst jag kan sakna å inte ha en kille att krama eller pussa på då är det i detta läget helt ok att ha mjukisdjur vid sin sida..tycker jag.
 
det var såååå här fabian kom till mig via mamma förra året. jag fick honom när jag fyllade år. jag skulle gissa vad det var i paketet å jag gissade direkt på flamingo.haha!
 
å lilla konrad kom till mig via netto han satt där sååå ensam o oskyldig å jag kunde ej motstå honoms blick.det var lixom magiskt själva tanken att gååååå hem utan konrad det hade jag aldrig klarat.ja blev kär i honom.
 
 
 
MATILDA ROSQVIST
2015-06-02 @ 18:35:37
URL: http://matildays.se

vad söta :)

Svar: Ja visst är dom
tippellertopp.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-06-02 @ 23:50:20
URL: http://evahle.se

Så söt :)

Svar: ja visst e dom ;)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★