Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

look I like a child?

ha ha när jag skulle ta bussen till mormor å morfar sååå frågade chaufören mig vuxen eller barn? alltså biljett.jag tycker inte om när främmande människor ser ner på ens ålder som även den gamle mannen jag mötte på stationen vid ett annat tillfälle gjorde folk tror att jag är någonstans mellan 13-25. jag förstår inte detta men visst hellre ung än gammal önskar verkligen att jag vore yngre å mkt mognare sååå jag hade sluppit all psykvård jag varit med om under tonåren samt 20 åren å nu på 30 åren å jag är inte fri men jag jobbar på det. jag måste sköta mig å då kan jag förhoppningsvis slippa psykvården såsmåningom i framtiden å det är en dröm att få bestämma helt själv vad jag vill göra å inte göra utan några höre makter som styr å ställer över mig som tex kan ja ut å resa utanför sverige.
en ända sak ser jag ut som ett barn/tonåring?
 
 
 
 
 
Klara Andersson
2015-06-18 @ 23:00:27
URL: http://klarrelito.blogg.se/

fin bild

Svar: åh tack =)
tippellertopp.blogg.se

Linda
2015-06-18 @ 23:11:51
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

jo jag tycker den är bra och min mamma med :)

Svar: vad bra...=)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★