Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

jävla borderline!!!

jag sov hela eftermiddagen å på kvällen fick jag ett utbrott som resulterade i att jag skar mig för att jag hade rätt hög ångest å mådde dåligt.nuuu ångrar jag det som fan att jag utsatte mig för det som hände igår...jag fick åka ambulans...ja vill inte ha det såååå här jävla borderline.
sedan idag har jag legat i sängen istort sätt hela dagen fram till 18 ca.skulle egentligen till mormor å morfar men det fick jag skuta på eventuellt nästa vecka...jag pallade helt enkelt inte med en träff, men hade jag sluppit värken å ångesten dååå hade ja besökt mormor å morfar direkt på studs...sååå det sååå.
dessutom vill många träffa mig i veckan får se hur jag mår å om min kropp pallar.
nå ja ha en fortsatt bra kväll ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★