Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

I hear a girl crying for me

har haft en sovande förmiddag idag eftersom jag somnade sent i natt mellen 2-3 någon gång för i mitt huvud hör jag en tjej röst ropa ANNELIE, ANNELIE hela tiden å det  kommer i från dass. jag får en klump i magen å känner oro trots att jag har musik på såååå hjälper det inte. jag kan ligga i sängen å höra hur tjejen ropar på mig. jag är rädd att jag ska bli psykotisk dvs få en psykos. det är riktigt jobbigt för jag vågar inte gååå till badrummet om jag verkligen inte måste..himla störigt.ja blir sååå nojig å rädd för sådana här konstigeheter som händer med mig.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★