Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

I hate my body

då var denna långa måndag snart över...hihi jag som låg i sängen till 17.00 men jag klev ur å käka både frulle å midda även kvällis. e så himla seg men det är väl efter min långfärd nu i helgen sååå behöver kroppen ställa om sig. ställa om å ställa om känner mig mest utsliten å överviktig...
 
shiit alltså jag vägde mig i morse å vågen visade 83,4 kg gud vad jag känner mig tjock....såååå länge jag inte väger 100 kg. om ja kommer väga såå mkt som 100 kg då kommer jag ta mitt liv.jag vill inte leva som en tjokis...jag vill ha tibaka min normala kropp...varför ska det vara såå svårt att väga det man vill väga å inte bli fet? hur gör alla andra men jag ska göra vad jag kan för att inte komma upp till 100 kg men jag får höra du har en fin kropp.tycker inte jag. sanningen är jag hatar den.
 
 
 
 
 
Vanessa andersson
2015-06-30 @ 11:07:56
URL: http://vanessaandersson.se


Det tycker jag verkligen inte att du ska göra! Din kropp är din kropp du kan göra precis vad du vill med den och den är perfekt som du är. Glöm aldrig det!!! <3

Svar: tack för din vänlighet .)
tippellertopp.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-06-30 @ 14:29:48
URL: http://evahle.se

Skönt att ligga i sängen länge :)

Svar: ja det är mega skönt..vill inte gå upp ;)
tippellertopp.blogg.se

Emma
2015-06-30 @ 18:31:19
URL: http://engstromemma.devote.se

Vågen betyder inget, du är perfekt precis som du är!

Svar: åh tack det värmde :)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★