Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

how I feel

shiiit vad jag är trött å seg...jag mår inte såååå bra är rädd för att gå ut själv även i vissa fall med personal.jag förstår inte varför jag är sååå rädd.problemet e att jag mår dåligt innerst inne bara att hämta medicin är ett stor sak jag kan inte gåååå själv för jag är rädd att utsättas för någon kommentar utav de andra boende. åh det är precis vad jag inte tål just nu..då exploderar ja oxå blir det som i går när det var en lokal jordbävning i min lägenhet. hehe.
helt seriöst ja, jag får nog kämpa med att börja gåååå ut ensam igen men det bli svårt när jag känner en väldigt enorm klump i magen. skulle ha varit med en vän imon men jag var tvungen att tacka nej eftersom mitt mående inte pallar å samt att jag ej har råd.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★