Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

gå-ut-själv-förbud

nu ser jag på allsång på skansen..det regnar å dom sjunger idas sommarvisa med carola..själva programmet har varit både bra å dåligt...det var andra tider när lasse berghagen hade det sååå enkelt.
jag lärde mig att se på allsång genom att min farmor kollade på detta tvprogram å när jag var hos henne så kollade vi på skansen....nu ska det vara massa konstigheter runt omkring. det är väl sången man är ute efter å icke massa saker runt om tycker jag alla fall.
 
alltså jag håller på å bli knäpp..jag vill veta när jag får gå ut igen själv.känner mig som en fånge i en cell för den ända jag gör är å sover å äter å nån gång går ut me personal. det jag icke förstår är varför jag har gå-ut-själv- förbud?...jag kan ju lika bra stanna inne dygnet alla har rätt till utgång å nu menar ja inte festa. det är inget fel med det men det är inte det ja e ute efter...utan bara en helt enkel promenad :S
 
 
Anonym
2015-06-24 @ 12:54:32
URL: http://liizes.com

ja de va bäst med lasse berghagen! :)

Svar: Jag håller med
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★