Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

hur mkt har du gåttt?

torsdag idag och jag har gjort grejor helqa dagen .Det löste sig med kläderna och jag tog min vita kortärmad trölja med leopard leggins till. fick ideé´n av halens sida när jag surfade runt där.

frigången har jag gånger två 15 min . så idag har det blivit mkt gående först 15 min frigång sedan med personal ca 40 min och sedan ca 1 h med en annan i personalen och sedan en 15 min promenad gissa om attt jag är slut i benen. usch men härligt på msamma sätt ...inte massa stilla sittande.

Bowlingen gick svin dåligt jag förlorade hela skiten...

nä nu får vi tänka possitivt jag var och hämtade ett paket på posten idag som innehöll bla. en jumpsuit med tiger motiv...den är så mysig..
 

nepp nu får det räcka för idag ..ha de gott hur mkt har du gått?
tack för mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★