Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

luciadag & pajbak

hej hej då var det lucia idag och det har jag firat rejält med lussetåg, glögg lussekatt och pepparkakor. Dessutom så har jag och arbetsteapeuten gjort en paj med brocoli, paprikla, fetaost, soltorkad tomat, vegetariskt bacon samt mozzarella ost. gott som fan blev det ursäkta min svordom men det uttrycker bara hur god pajen var inget negativt menade jag med det.
 
förresten jag har blivit brunett nu. jag tröttnade på det blonda. tycker det blev helt ok. och inte grönt ett dugg.
 
 
ska kränga kex och ost ikväll till fikat ska bli yummi yummi! längtar redan är så nyfiken på vad som ska serveras.
Sanna
2013-12-15 @ 18:41:11
URL: http://sannasphotography.blogg.se

Kan tänka mig att du blev snygg i din nya hårfärg! =). Själv tänkte jag klippa topparna imorgon och också färga mitt hår brunt =). Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★