Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

I have to stop!!!!!

Jag har funderat å bestämt mig för att lägga ner mitt självskadebeteende. det är svårt precis som om det vore en drog...jag fick mig en tankeställare sist jag var inne för att bli sydd. doktorn sa att jag kunde bli skadad för livet om jag råkar skada en sena eller kärl så pass mkt att det inte går att rädda och jag får men för livet. att jag inte kan använda min arm ordentligt.
 
min ena förälder var med och det är jag tacksam för därför att jag slipper brottas själv med mitt beteende och jag blir lättare försådd av min familj.båda mina föräldrar vet om mitt självskadebeteende. dom frågar alltid vad det nu var som trigga igång ditt beslut att göra dig själv illa.
 
Den föräldern som var med jämförde min situation där en släkting som fått stroke inte kan använda sin vänstra arm eller använda sin vänstra sida och detta påverka mitt tankesätt till det bättre.jag måste skärpa mig....och sluta upp med mitt dumma självskadebeteende, men som jag nu skriver är att jag inte kan hålla på livet ut. I have to stop!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★