Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

why?

happ happ dagen har blivit kväll japp japp ;) nej lite skärpning här. i morse tog jag blodprover inför doktorsbesöket den 25 maj. jag blev stucken 4 gånger...3 gånger i fingertopparna eftersom blodet rann sakta å ett stick på handleden...men misslyckades..
 
hmm känner mig rätt misslyckad efter utbrottet jag hade idag, men det gick över väldigt snabbt efter någon timme typ. jag blev irriterad över att jag åkt in frivilligt å får inte åka tillbaka när jag själv känner mig redo bara för att läkaren inte är här...men imon ska jag försöka ta ett snack med honom sååå jag kan komma till boendet å pula färdigt med min utställning fast o andra sidan kan jag fixa lite här på avdelningen o då kan ja åka till min nuvarande bostad senare innan ja ska ha vernissage...den 29 maj..pirri pirri ;)
 
varför ska det vara såååå svårt å åka ut igen när jag har åkt in frivilligt?
 
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★