Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

tell me!!

dååå var det natt igen....åh jag e astrött i skallen vill bara hem orkar inte vara här mer.det är i stort sätt lugnt här sååå pass att ja kan stå ut, men ibland vill jag bara försvinna.....vad ska jag göra för å slippa det jobbiga tankarna som säger massa saker till mig jag ska inte göra det å jag ska inte göra det? vad tusan får jag göra ? känner mig som en isolerad fånge.det blir inte bättre hemma men jag har friheten att gååå ut på dagen när som å här är personal som bestämmer när jag får gå ut eller om jag har utgång med personal.jag vet faktiskt inte vilket. men jag hoppas det löser sig...tror inte jag ska vara här såååå länge till...någon dag bara hoppas jag.
det är bara jobbigt här det ända jag har gjort hela helgen det är å ha sovit å jag undrar hur många 30 åringar sover igenom hela helgen???? tell me!!! :S
Cielo
2015-05-18 @ 07:43:16
URL: http://cielos.webblogg.se/

Vad jobbigt

Svar: ja det är det
tippellertopp.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-05-18 @ 11:14:12
URL: http://evahle.se

Det finns nog en hel del 30-åringar som sover sig igenom helgen tror jag i och med att den psykiska ohälsan har ökat de senaste åren...

Svar: ja jag tror oxå de !!!
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★