Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

polis-anmälnings-hotad

usch vilken dålig avslutning på avdelningen.jag mådde inte alls bra igår...hmm det gick sååå pass långt att jag blev bältad i bältessäng...blev tom polisanmälningshotad. jag svarade då kan jag anmäla dig för å vara otrevlig.personen blev då tyst.men är dettta verkligen rätt? hota en dåligt mående patient bara för att jag i min aggressivitet råkat smälla till just den personalen. visst bara ös anmälningar över mig medans avdelningens gulleplutt för göra vad den vill utan att något händer!!! fy fan jag blev hotad att åka till växjö när jag mådde kasst en kväll om jag inte lugnade ner mig....det är sååååå himla sjukt orättvist på psyk...ja fattar det inte...blir stjälpt istället för hjälpt.känner mig otroligt klämd å orolig inför polisanmälan...jag vill inte känner mig sååååå misslyckad.
 
 
Louise
2015-05-28 @ 17:08:21
URL: http://liizes.com

usch då vart är du nudå? :/

Svar: jag är på mitt boende
tippellertopp.blogg.se

Bodil Thulin
2015-05-28 @ 22:36:41

Annelie. Känner så med dig. Många kramar från mig.

Svar: tack så mkt..kram
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★