Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

what is it that is so wrong?

i dag har jag inte mått sååå bra har ändrat mina mat tider idag frukost vid tio istället för kvart över åtta men sååå har det varit den senaste tiden..jag förstår inte varför jag är sååå himla trött. nåja en personal från avd var på besök men jag var inte motiverad till att få besök jag ville i princip bara sussa samt ligga å drömma. drömmer helt sjukt ka inte ens med ord förklara vad jag drömmer.det är allafall konstigt sååå pass konstigt att jag bara vill stanna kvar i drömmarnas land å aldrig vakna.jag hatar nätterna innan jag somnar jag får sådan ångest.blir himla orolig oxå egentligen vet jag inte varför det är så men jag brukar inte ha energi förren på kvällen/natten att göra små saker som tex baka negerbollar dvs chokladbollar yummi yummi.vad är det som är sååååå fel?
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-06-12 @ 00:04:03
URL: http://evahle.se

Vad jobbigt att du inte mått bra...

Svar: ja det är sååå fruktansvärt jobbigt :S
tippellertopp.blogg.se

Vanessa andersson
2015-06-12 @ 16:16:05
URL: http://vanessaandersson.se

hoppas du mår bättre snart!

Svar: hoppas jag oxå ;)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★