Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

my scars show my sorrow

usch nu känner jag mig sååå deprimerad ännu en dag har gått....jag var och tog bort mina stygn som jag skar för tio dagar sedan. det var 13 st denna gången förra gången var det 16 st...fy fan säger jag bara.jag var såååå spänd att jag trodde jag skulle svimma...
 
haha sköterskan tyckte mina naglar var fina och undrade hur jag fick klistermärkena att sitta fast....man målar med lack ovanpå svarade jag...men allting gick bra inne hos sköterskan å jag svimmade icke :P
 
det ända som känns när man blir sydd är sprutan med bedövning..fy tusan vad det värker usch.
 
jag hoppas detta beteende är ett minne blått
 
 
OBS gammal bild



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★