Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

finally home

jaha då var jag äntligen hemma haha hos martin timell ähh not :P.hos mig så klart på mitt boende. just i detta andetag slår klockan 20.30 äntligen lugn.känner att det varit för lång dag med syrran.blev lite pytt när vi spelade kort. för hon sa att jag gjorde fel när jag gjorde på mitt sätt å dåå kände jag hur det började bli jobbigt.jag kunde ju inte fly för ja inte hittar där syrran bor. jag riktigt kokade av illlska inombords för hon var sååå tjatig gällande kortspelet.men I ALLA FALL HADE VI EN FIN  AVSLUTNING PÅ BESÖKET VÅR PAPPA KOM SÅÅÅÅ KÄKADE VI TACOS, JAG ÅT STEKTA GRÖNSAKER I RULLE med dipp.
jag fick åka med pappa tillbaka till boendet å innan vi åkte dit sååå tog vi varsen glass som ett gott avslut på en fantastisk ljuvlig sommardag..åh gissa vem som kommer ligga död som en sill imon? jo ANNELIE!! :P
 
 
 
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine
2015-06-12 @ 21:37:08
URL: http://babustylee.webblogg.se

Gott med tacos!

Svar: Visst är hon! Det är min brorsdotter, så varken min syster eller dotter, heh :)

Svar: Japp aha på så vis :s
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★