Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

ett rop på hjälp med min asperger

Jag är sååå himla rädd att jag ska bli utan hem i framtiden. Om jag inte får rätt hjälp nu när jag är ung, men vad är egentligen rätt? Enligt mig sååå är det ur Asperger samt Borderline tänket som lugnar mig och det är det som anpassar sig efter mitt behov.Det är även det som jag känner mig mest bekväm i och varför är det ingen som lyssnar?När det jag själv, som känner och vet mest om mig? knäck den nöten om ni kan :P

 Doktorer med sin vetenskap känner inte patienten utan utgår ifrån kunskap…..hmm DET ÄR FEL!!!egentligen borde läkaren vara mer inblandad ur sin patients situationOch inte bara TA BORT EN DIAGNOS för det fattades NÅGRA SYMPTOM

 

Alla som har Asperger är olika ingen är på sättet lika helt tillfullo.

Glöm inte att patienten har alltid rätt!!

för det är den som känner sin kropp bäst!!!!!

 

  
Det står: min asperger är ett sätt för mig att förstå, varför jag gör si eller så? för andra kan det vara ett         
 
handikapp,men för mig är det bara ett namn på min problematik!!! haha sååå klok jag är =) snälla lyssna !

 

Anonym
2015-06-07 @ 09:43:34
URL: http://liizes.com

fint skrivet! Styrkekram<3

Svar: tack så mkt :) tack för kramen <3
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★