Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

chocolate

lördag idag å sveriges nationaldag...inte för att jag har firat det..har sovit i stort sätt hela dagen.jag orkar inte med att fira något som tex nationaldag för mkt folk...nog om det jag var inne på ica å skulle köpa choklad för mina sista pengar ...vet ej när jag får nya...skulle fått i torsdag men antagligen existerar det inga på kontot. bara min hypotes. jag fick ångest å kände mig obekväm plus att det var lång kö ...såååå jag la tillbaka chokladen å gick till netto istället...hittade choklad fick två 100 gr kakor för tolv spänn. dock hade jag bara elva kronor såååå ja fick betala en krona från mitt kort å gav kassörskan mina sista väl räknade slantar dvs 11 kr. kändes sååååå himla pinsamt att betala med kortet för en krona ...men vad gör jag när jag inte har råd å är sugen på choklad..det var dessutom ingen kö på netto ett stort plus där, men snasket är inte lika gott där tyvärr. det är allafall billigt å de e fett nice;)
Netti
2015-06-06 @ 17:54:58
URL: http://starby.devote.se

Usch det är verkligen jobbigt med ångest men vilken tur att du fick tag på chokladen till slut :-D

Svar: ja det är jobbigt som fan..japp tur det jag som var sååååå sugen ;)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★