Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

everything sucks this sunday night

allting suger musten ur en när det varit såå himla varmt....ja orkar inget.sååå jag har softat hela dagen fram till ett å kl 14.30 träffade jag min arbetsteruapet..vi gjorde lite esl tycker det är drygt jag ska förklara hur jag tänker eller reagerar innan jag gör något dumt.visst det är bra men det känns såååå fånigt å bestämma något som jag ändå inte kommer ihåg att jag har hållit med om eller inte hållit med om...
 
jag softade efter min promenix det va lite kyligt hade bara knäshorts å tröja.
 
 
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine
2015-07-07 @ 20:15:17
URL: http://babustyle.forme.se

Tråkigt att höra att du inte haft nån bra dag. Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack för din omtanke
tippellertopp.blogg.se

Emma Engström
2015-07-07 @ 21:55:16
URL: http://engstromemma.devote.se

Själv älskar jag värmen!

Svar: På så vis
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★