Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

är glad idag

hej är glad idag har blivit vän med en ovän som jag inte ångrar ett dugg. väldigt trevligt att prata med dig igen =) LYCKLIG!  jag hoppas vi kan vara vänner förevigt. tills döden skiljer oss åt?
 
har även hunnit med att besöka Vedema och fikan bestod av pizzabullar med varm choklad. väldigt gott jag var med P och B från  öppenvården eftersom ingen av mina kontaktmän kunde hänga med eller jobbade när vi skulle iväg..
 
Anonym
2013-11-01 @ 07:21:42

Va´bra att ni blivit vänner : ) det går mkt mer energi åt att vara ovän än att vara vän så då är det onödigt att slösa energi på ovänner ; )

Oj, har du redan handlat julklappar, vca snabb du är ....jag önskar jag vore lika snabb som du!

Men jag kom iallafall ihåg Mozartkulor förra helgen ; )
fast de får du innan jul!
Kram

Anonym
2013-11-01 @ 07:23:45

Jag hoppas du inte råkade ut för spöken och andra hiskligheter i går när det var Hallowenkväll - jag klarade mig i allafall men det är väl så att det ena spöket inte tar det andra ...... eller ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★