Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

NoHaters dagen

som vi alla vet så är det NoHaters dagen idag...åh då ska vi sprida kärlek i hela vår gigantiska värld genom nätet.alltså inget näthat idag icke.trots att det kan koka inom mig ska jag vara trevlig denna underbara onsdag..."min tvättdag pallade ej tvätta hade inte så mkt".strunt samma nu handlar det om NoHaters dagen och då ska kärleken spridas över havet å jorden så himla len i tänkande ska jag vara.det är inte lätt med tanke på före detta inlägget en ängel eller djävul?
jag ska som sagt gör mitt bästa allla har vi råd att misslyckas...men att försöka är ett stort steg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★