Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

Im a paranoid?

En annan sak jag märkt när jag är ensam ute är att får ett tryck på höger arm,
precis som om någon tryckte mig in till kanten.det är som att någon går med mig fast jag är helt själv.
är jag nojig eller är det faktiskt så i verkligheten? men i min värld så är det sant lika sant som att jag heter Annelie.
 
Jag kan väl ha en skyddsängel vid min sida...det är nog den som spökar å skyddar mig när jag är och vandrar. Jag får tänka så istället för och jaga upp samt skrämma mig. Det lönar inte sig i längden å jaga upp sig för paranoja men men alla är vi olika uppbyggda samt funderar annorlunda. vad jag anser är paranoja, ser troligtvis inte du det som huvudbry ;) är jag paranoid?
 
 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-11-04 @ 22:55:38
URL: http://evahle.se

Det kan säkert vara en skyddsängel. :) Jag tror att de finns och är med oss hela tiden, bara att vi inte alltid märker dem.

Svar: precis jag hoppas det är så annars är det bara paranoja...men vem vet alla har vi olika syn på saker å ting tur är väl det.=)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★