Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

då och nu....

Söndagen den 14 juni 2015 kl 00.25 hittade lite anteckningar från i somras och så här lyder den första:
 
I mitt huvud hör jag en tjejröst ropa Annelie, Annelie hela tiden och det kommer från dass. Jag får en klump i magen samt känner oro, trots att jag har musik till så hjälper det inte.
Jag kan ligga i sängen och höra hur tjejen ropar på mig. jag är rädd för och bli psykotisk dvs. få en pykos.
nu vågar jag inte gå till badrummet om jag inte måste. jag håller mig så länge jag kan.
 
Torsdagen den 5 november kl 21.34 nya känningar.
 
Jag har det jätte jobbigt innombords när jag ska besöka en toalett. Jag känner ångest och varför ska jag sitta på dasset där någon annan spridit sina bakterier. Jag hör emellanåt tjejen som ropar mitt namn, men nu är jag inte väldigt öppen med det eftersom jag är rädd för att åka in på psyket igen. varför ska det vara problem? med att jag gör något som alla på planeten gör dvs skiter! hur svårt ska det vara? måste ja ta hjälp av en psykolog?
 
 
 
 
Nu
 
 
 
 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-11-05 @ 22:11:19
URL: http://evahle.se

Fin du är :)

Svar: tack så mkt =)
tippellertopp.blogg.se

Annsoh
2015-11-06 @ 12:48:25
URL: http://annsoh.blogg.se

Vad fina bilder! :)

Svar: tack så jätte mkt =)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★