Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

thumb down

Jag sitter här på rummer i ensamhet sååå skönt efter ett samtal som skar rakt in i hjärtat å jag vill bara gråta floder.det är inget dödsviktigt...bara att eventuellt beroende på hur jag mår såå troligtvis kommer det inte bli en utställning för dom tror att jag stressar upp mig..men såååå är det ICKE. visst jag har sömnproblem å störningar i måendet ska jag vara helt ärlig ? ja dåå pallar inte min kropp denna utställning!
 
jag känner mig inte mogen som jag mår nu jag kan bryta ihop när som helst...å jag har inte lust eller ork med ett utbrott till eftersom här är en i personalen som jag inte tycker om som jag inte vill ska ta på mig.
 
Livet är såååå kränkande!!
 
 
 

 
 
Anonym
2015-05-21 @ 14:47:37
URL: http://liizes.com

tråkigt att du inte tycker om personalen! Hoppas du mår bättre snart ! <3

Svar: det är inte alla bara nån enstaka..tack <3
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★