Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

I'm concerned

jag är orolig å det värker som fan i revbenen...vet inte riktigt varför det är sååå en sak är nog mötet på tisdag då jag inte vet hur å vad det går ut på å det andra är doktorn såååå ska man behöva eventuellt klä av sig oxå ska han ta på kroppen egentligen rätt utsatt som person..speciellt när det är en kille dessutom...jag hoppas jag slipper klä av mig för det vill jag verkligen inte .....jag hatar min kropp å skäms över den...varför ska jag då klä av mig??? pinsamt å dessutom kommer mina ÄRR på armarna att synas det är inte sååå farligt men jobbigt att dra hela historian om doktorn skulle fråga!!! himla komplicerat.det ska alltid vara något.dessutom är det två manliga personal som hänger med till läkaren dom är skapliga...den ene bättre än den andra.jag kan ju inte gilla alla.fast å andra sidan kommer det bli en bra utflykt skönt å komma från avdelningen :S ja e bekymrad!
 
 
Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★