Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

fat as a hippo

då var det måndag jippi !!! äh not..har sovit framtill halv tolv.åt ingen frulle det resulterade i att jag kände mig snurrig i huvudet när jag duscha kändes helt wierd/lost...jag kämpar med min vikt. jag väger nästan 80 kg nu å jag mår sååå dåligt i mitt inre att jag vill sluta äta igen å svälta mig som sist jag slutade att äta. jag är sååå himla trött om dagarna pallar inget känner mig som en zombie speciellt på morgonen. jag äter nästan inget choklad längre det händer nog att när jag väl gör det såååå är det två gånger i veckan, men jag har inte haft råd att köpa något nu på ett par dagar eftersom min ekonomi suger...blir sååååå trött på den!!!!! är allmänt trött på allting livet..liv å liv det känns som om jag är fet som en flodhäst...å ligger å jäser om dagarna. men vad ska jag göra när jag inte orkar med mitt liv å min kropp..varför ska det vara sååå himla svårt med vikten?ja har sådan ångest..usch inte 100 kg snälla då kommer jag dö..vill inte, vill inte, vill inte väga närmare 80 kg too much.dammm.....
 
Emmish
2015-05-18 @ 15:38:22
URL: http://nouw.com/Lillemmish

Ge inte upp, det är tungt när man väl tänker på sin vikt hela tiden. men kämpa =)
Jag brukar göra en smoothie om jag glömt göra frulle och sovit för länge. De har bra med vitaminer och en bra start på dagen =)

Svar: ja det känns tungt å tack för tipset med smoothien..har testat det oxå ..för mkt jobb på morgonen å det pallas icke...;)
tippellertopp.blogg.se

Elin Erixon
2015-05-18 @ 16:58:41
URL: http://elrixon.forme.se

SV: Ja de var det!

Svar: vad trevligt!!!
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★