Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

Why are you smiling if you feel unwell?

dååå var denna varma sköna sommardag över om några timmar...hmm synd att jag sovit bort halva dagen...men jag har ingen ro på nätterna att somna...blir/är såååå himla orolig dvs mest pga anmälningshotet och hur personalen kommer ta det som jag skrivit ner till dom vad jag gjort som plågar mig än idag å skapar tror jag en del av min ångest...å ger i sin tur mig mardrömmar...varför ska livet vara såååå komplicerat? vill inte berätta det i bloggen dååå jag anser att det är privat..lite privat liv får jag väl ha även som bloggare....åhhh varför kan jag inte få nått svar om anmälan ..gaah jag blir galen crazy tokig ...vänta vänta vänta...hata hata hata..usch usch usch tvi tvi tvi.jag blir helt nojig snart å kommer antagligen vara mer vaken på nätterna pga min ständiga oro i själen å magen.min klump den finns där vareviga dag å jag känner mig tårögd..vill bara gråta varje dag. känns som om jag är deprimerad.

stör mig på frågan varför ler du om du mår dåligt? en doktor sa det till mig en gång på psyk
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★