Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

Oh please God help me

det är läskigt i lägenheten i natt när jag är i tvrummet känns det som att det är någon i köket å när jag är i köket känns det som om det är någon i tvrummet. jag kan inte koppla av. försökte sova men då blev jag rädd å tänkte på den försvunna 17 åriga tjejen som dom inte hittat.tror hon hette/heter lisa är rädd att det ska hända mig att jag oxå försvinner sååå himla orolig ska jag våga gå min morgon promenad? ska jag våga gå ner till hamnen själv? ja vad som helst kan hända eller inte hända. jag eller ingen kan vara säker någonstans inte ens i sin säng för vi kan dö i sömnen.
 
så ja nu har jag tröst ätit snabbmakaroner med ketchup å kl e 00.17 jag är sååå himla rädd att gå upp till 100 kg nu väger jag 78,4 kg vad ska jag göra när jag inte kan sova å att det känns läskigt i lägenheten plus lisas försvinande som skapar oro hos mig för mitt eget liv att samma sak kan hända även mig.jag är sååå himla nojig!
 
åh snälla gud hjälp mig!!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★