Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

my weekend

back agin  :) have you miss mee? jag har saknat er faktum är att jag har varit i sydväsligaste staden i skåne.haha å det rullade på som vanligt inget konstigt.hehe hoppade på rätt buss,men den åkte åt fel hål.knasboll där;) nästa buss gick 1 min senare.tur i oturen.
 
när jag äntligen anlände såååå blev det massa film å chill.
jag gillar egentligen inte att se på film men iband får man göra sååånt man inte gillar det är bara
å bita i det sura äpplet...samt hålla god min.
 
saken e biff...natten kom dags å sussa
 
vaknade upp kände mig som en uråldrad fossil när jag vaknade. det blev frulle, dusch å därefter begav jag mig av tillbaka till mitt boendet via järnvägen.
 
ja detta var min helg....hoppas ni haft det nice?
 
 
 
Jen
2015-06-29 @ 13:22:13
URL: http://puredopeness.se/

Låter som om du har haft en chill och nice helg :D det hade vi med! Vilken underbar bild, verkar som om ni har haft toppen väder :D

Svar: ja den var nice...åh tack :) vädret var halv bra mkt mulet =)
tippellertopp.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2015-06-29 @ 13:25:44
URL: http://evahle.se

Fin du är :)

Svar: åh tack så mkt vad glad jag blir ;)
tippellertopp.blogg.se

Klara Andersson
2015-06-30 @ 16:03:57
URL: http://klarrelito.blogg.se/

låter härligt

Svar: VAR hyfsat ;)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★