Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

lousy position

jag fäller en tår...ja har grått hår haha näe inte än :P men jag känner mig faktiskt lite nerstämd.har egentligen ingen lust med att tvätta imon som jag känner mig nuu...jag vill bara krypa till korgs å sussa vilket inte e sååå lätt när jag sovit mer än halva dagen...å personalen har gnällt att jag ska upp.hmm
 
jag har hamnat i ett taskigt läge (<---som rena rama rolf säger) känslomässigt där jag inte riktigt vet vad jag vill göra. känner mig såååå förbaskat kluven synd att jag inte kunde ta med mig sängen å åka iväg i pjyamas...hihi nej men ändå folk borde fatta att jag inte är en gammal kratta.:P jag är en ung tös med hela livet framför mig :D
 
nepp nu ska jag sjunka in i drömmrnas värld bland doftegott som tex en ros :P
 
 
Sanna
2015-06-30 @ 21:58:09
URL: http://sannasliv.blogg.se/blogg

Åh, vilken bra bild på en vacker ros! 😊 Kram

Svar: tackar kram
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★