Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

hiss eller diss?

shiiiit vad jag har mkt ångest...jag gick först till en affär var där ett tag sedan visste jag inte hur mkt pengar jag hade såååå kom jag fram till kassan då visade sig att priset jag sätt ut inte passade med min huvudräkning. jag fick ju tacka nej till inköpet...jag hade inte råd vad jag visste då.hmmm...kände mig såååå himla dum å hade en klump i magen när jag vandrade ut från affären...
därefter promenerade först till pengaautomaten å kollade saldo åh yes! där fanns pengar sedan gick jag till ica där jag hittade samma vara för några kronor mindre...det blir hiss för ica! yeah!!!!
 
Det handlar om en pizza som jag bara var såååå himla sugen på med mozzarella hehe :P
 
 
återkommer med smakupplevelsen...har dock testat denna pizza innan men det var typ 100 år sedan haha ;S
 
 
 
 
 
 
Ylva
2015-06-03 @ 19:47:38
URL: http://yfronten.blogg.se

Det var länge sedan jag köpte fryspizza. Levde på Billypizza när jag pluggade och blev trött på det. Men mozzarella är gott.

Svar: aha okej..ja den var väldigt god precis som jag minns den ;)
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★