Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

before midsommar

Jag var hos mormor å morfar på en smarrig lunch stekt torsk med nypotatis. .. fick sen en helt suverän efterrätt som hette duga glass å jordgubbar mums...
Vi gjorde en krans till midsommarstången eller rättare sagt mormor ja var sällskap .där efter fikade vi på toscakaka den var hyfsad. Sedan bar det av tillbaka för mig å helt slut var å är jag fortfarande efter min tur i tisdags min kropp pallade bara tvätta igår. Jag vilade hela eftermiddagen så därför blev det inget bloggande för min del. Tack å hej!
 
 
MATILDA ROSQVIST
2015-06-18 @ 17:55:44
URL: http://matildays.se

så fin krans :)

Svar: åh tackar
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★