Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

en besvikelse

Ni som är choklad gottegrisar som tex mig å min vän sanna borde inte köpa marabou Japp 200gr alltså den nya choklad sorten helt misslyckat. Jag trodde att det skulle vara lika kletigt å saftigt som Japp brukar vara aja vilken besvikelse.
 
 
Ett choklad minne ja å min syrra var hos vår ena kusin. Vi hade ett nyårslöfte att inte äta godis men kexchoklad gick bra. själv har ija tröttnat på kexchoklad eller om man tänker lite längre sexchoklad haha......Nej men fy på dig annelie sådana sexfantasier du har. :p Hihi :)
 
Hoppsan ja hamnade på sniskan! Ja e inte sne för de..eller på tvären å absolut inte en sillarumpa :p 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★