Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

suiced?

mår inte så värst vidare okej i kväll...har ångest å värk ingen bra kombo :*( men men tänker inte detta låta mig styras i afton mer än vad det redan har gjort..jag vill inte vara bekymrad..det är det som skapar min oro/ångest.
när ska jag få känna frihet ge mig ett liv utan problem? då hade jag mått tipp topp fast det hade jag ej gjort jo om någon doktor kunde trolla bort min värk.då hade livet varit så mkt enklare jag har fått en tid hos läkaren reumatulog...jag hade för 7 år sedan. den 25 maj nästan en hel månad till......just nu så skulle jag bara vilja hoppa framför tåget....men nä då åker jag bara in till avdelningen igen å det vill jag inte! det ska alltid vara sååå stort det här med självmord visst det är stort men varför är det ingen som lyssnar på människors första varning. hade folk gjort såå då hade det sluppit bli såååå måånga suiced.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★