Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

pappa på tv

Så här är det en torsdagkväll för inte så länge sedan hade ja samma känsla som ja har nu att något ska hända inom kort.jag vägrade se ett program om misskötta djur kl var då 21 när klockan blev 21.15 var de något som sa att jag skulle se det där programmet det kändes i hela kroppen att ja skulle se programmet och det blev så. Ja gick till soffan o la mig startade tv och 5 min senare var min pappa med på tv lite lustigt att jag kände det på mig tänkmom jag inte hade lyssnat på mitt inre då hadde ja missat pappa på tv. Tänker mkt på denna händelse hur ja kunde vet det är ja synsk eller vad? Känner mig som ett stort frågetecken.hmm...ja så är livet.kram
Sanna
2014-02-28 @ 19:40:31
URL: http://sannasphotography.blogg.se

Vad häftigt att din pappa var med i TV!!! Jag brukar också ha sådana känslor där jag känner på mig saker och sedan sker det. Det är hur lustigt och komiskt som helst! Kram

Svar: Hätigt o konstigt kram
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★