Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

OKTOBERTÅRTA

I går blev det överraskningsfika med oktobertårta. I den hade vi nötbotten och sedan persikor grädde samt hallon jätte mumsigt. mums  tårtan  blev lyckad . När jag och b var i affären så köpte vi en stor burk persikor och en lite burk (trodde vi)  och när B och jag var tibaka så¨när b kollade kvittot så märkte hon att det var aprikoser vi köpt. men det gick lika bra att ha på Oktobertårtan jag tänkte dela dom men det blev hela aprikoser på kakan. YUMMI!
så här blev kakan  --->
 
 
 
 
 
Sanna
2013-10-24 @ 15:06:57

Mmm, vad gott! =) Kram

Svar: ja den är supergod du får pröva den nån gång ;) kram
tippellertopp.blogg.se

Anonym
2013-10-29 @ 08:54:50

Håller med om att ser jättemumsig ut : ) roligt att överraska andra med bra saker! Birgitta




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★